Terkenang

21:08:00

Assalamualaikum guys!


Hari ni nak cuba lepaskan gian menaip. Question mark bebanyak. Mihmih. Actually aku nak sambung cerita tentang wedding bestfirend aku bulan Mei lepas. hahahaha. Syco gila! Dah masuk tahun Hijrah baru nak updates. Bukan apa just nak type bila ada feel. 

Memandangkan cite ni dah lama, so maaf la aku tak ingat tarikh kahwin ko Ain. Hahaha.. Sebab terkenang aku taip. Nak di pendekkan cerita, masa si Ain (bestfriend) aku ni kahwin plan asalnya memang aku tak dapat nak attend. Tapi allah the best planner. Tarikh aku berangkat menunaikan umrah dipinda seminggu lepas dari majlis kahwin dia. Alhamdulillah.

Perkahwinan awal 20an ni macam bebudak la. Happening sebab member masih ramai yang bujang, gila begambar, havoc, kepoh, gila dan sebaris dengannya. So suasana perkahwinan lebih dikategorikan sebagai majlis try and error untuk sahabat lain, majlis reunion dan majlis brainstorming.

Tapi awesome!

Banyak-banyak mment yang aku tak boleh lupa, masa akad nikah. Gila cool Ain ni tau, tapi bila masa tinggal seminit dua baru la si Ain ni menggelabah. 'Mak mana'- tanya for many times, padahal mak dia tak jauh pun dari dia.

Masa majlis akad nikah Ain ni ditemani oleh dulang girls.. Berbaju hitam, shawl dan skirt mint. Aku sangat menyangkal tema tu at the first, Ain ni pengaruh pintrest lebih!!!

Our Bff Mirul , Adam dan Iewan je yang dapat attend masa wedding. Kan sudahku mention perkahwinan awal 20an ni macam bebudak.. so banyak member kiteorang masih study and tak silap masa tu mereka nak final. So dimaafkan. Hahahaha..


 The dulang girls



Kalau ikut gambar , tak de gambar Iewan dan Adam, sebab masa ni dyeorang photographer kiteorang. Banyak lagi gambar sebenarnya... just the owner have no time to share the moment.
Ain aku doakan yang terbaik untuk keluarga dan kehidupan baru kau. Baca buku yang aku bagi. Hahahaha..  Just simple entry for short moment.

Wassalam !

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe