Kak Niza

21:21:00

Aku masih ingat last chat aku dengan kak niza..

' pergi oversea ni seronok kalau ada suami'

mula-mula aku bantai gelak, now i just realise her word..

bila kau penat tapi kau tak de tempat mengadu
bila kau hilang arah tak de tempat kau bergantung
bila kau sedih tak de tempat kau menangis
bila kau marah tak de tempat kau luah
bila kau give up take de tempat kau mohon sokongan

mula-mula aku rasa tak make sense, now i just realise her word..

'perlukan teman'

mula-mula aku rasa, chill la.. aku hebat stay alone.., now i just realise her word..

' tak semua kita mampu buat sendiri,penjarakan perasaan'

mula-mula aku rasa, banyak lagi syurga dunia.. now i just realise her word..

' sebab batas dan keterbatasan itu wujud '

Kak niza, kita bukan tak nak cari or tak nak hubungan lain.. just im not good enought for someone else and.. im afraid . Btw sayang akak!

Warm Regards,
Si penat!

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe