Hari Busy

01:14:00

Assalamualikum 💛

Hye leman, jijah, mak munah.. Maaf la lama akak tak update blog kesayangan. Tuan badan always busy. Semester yang pack, wrap... Yummmmehhhh, delicious weih chicken wrap. Akak dah masuk semester 3, semester yang perlu komited dengan kerja, task, bla bla.. Abaikan segalanya termasuk future husbeng. 😣

Sem ni, memang aku fully enjoy my campus life. Alhamdulillah. Aku ni tak la aktif mana, tapi semester ni gagah gila libatkan diri dengan pelbagai event. Bangga atuk aku dengan aku. Hikhik

UniKL Career Fair

Event ni, nyawa aku semester ni. Mana taknya weih, 60% as project mark without final. Memang aku struggle habis. Arrange a to z, yang awesomenya aku dapat collabrate dengan  orang orang hebat. Tapi hanya tuhan je tau penat dia bagaimana. Sem ni jugak la, sem aku diet dari 53 jadi 49. Kau ghase... Oh mai! Fulus makin nipis, mata sembab kalah panda. Nasib reti maintain cantik. Bhahahaha. Alhamdulillah its done.

Colour Run

Memang bukan aku la nak belari lari bagai ni. Tapi disebabkan nak rasa berlari sambil kotorkan baju plus dipengaruhi team engineer , aku dengan sport attire dah terpacak di trek larian awal pagi. Hahaha. Bahagia weih bila orang lain belari ko tolong baling tepung bewarna, sebagai akak pemeriah kawasan. Mission complete, musuh bewarna. Hahahahaha (gelak setan)

Explorace

Ni memang game aku sejak kecik. Mencari yang tak pasti. Memandangkan aku expert dalam game ni, team aku dapat tempat ke 9/14. Haha top 10 ko. Team aku kebandaran so we all cuma failed kat satu checkpoint ,main lompat tali. Tapi kami berjaya menghiburkan abang kakak checkpoint. Hahahha. Mampuh bedekah kalau ingat.

Memang busy life aku, sebelum semasa dan selepas event. Tapi kau tak tahu nikmatnya bila kita sibuk dan lupa masalah. Yang kau pasti meneruskan kehidupan dan lepas dari kepayahan. Next event, will be update. Dinnnahhh!

Warm Regards
Amiraslar

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe