Belated Birthday Post

06:38:00

As salam,

Dah sebulan berlalu baru nak share tentang birthday celebration. Alhamdulillah sempat turn to 24!. Yeah 24, and i'am still single. Let's rock the world, chill belum 30 lagi. Hikhik

Memandangkan aku stay Germany, so kena la belajar serba sedikit culture Germany sambut birthday. Aku mengharapkan aku kaya atau semua orang lupa birthday aku kalau aku nak celebrate birthday in Germany. Sebabnya, in Germany korang kena belanja tetamu or ur friends makan.. Mind mereka, aku nak celebrate so aku kena treat them. Argh! Tak cool ok. 

But! Im still Malaysian kan.. So kite sambut cara Malaysia la. Terharu sebenarnya, sebab during that time i got many wishes within 2 days. Macam celebrate 3 hari 2 malam. Heh! 1 malam di Malaysia, 1 night in Germany. Since different time Malaysia Germany 6hours. 

Thanks guys. *nangis tepi katil

Masa 27.09 in Germany stragers and his housemate came to my house and I just cook some food. Gathering and have a good chat, plus macam sesi kenal-kenal. Rasa nak pause this time.. We have big laught. 


Hadiah?

They give me, a cup of cappuccino. Aku still simpan cup ni. Even tak la mahal mana hadiah ni but the value of friendship tu tak ternilai. Kalau convert mahal gak la, lepas Starbucks. Suprisely, diaorang just guess what my fav. Proud have a good friends like all of you. Kenal tak sampai 1 week dah boleh teka apa aku suka. *nangis lagi

Macam dalam movie me before you je, dejavu betul. Hehe. Btw, dengan seikhlas hati aku nak ucap terima kasih pada yang sudi celebrate and wish. Ingatan kalian tu cukup buat aku rasa korang ada dengan aku. *moodnaknangislagisebabterharu. 

Maafkan aku kalau selama kalian kawan dengan aku, aku just be a bad friend ever. Ya.. Maafkan aku. Sayang korang! Ok janji lepas ni aku kurangkan nakal ikut keadaan. 

Wishlist 24?

Graduation with Husband! Hahahha
Kitten
Job and big salary
House
Hijabista and fashionista, dah 24 guys bagi ruang aku jd feminin sikit. Haha

Abaikan semua diatas, cukup sekadar Allah permudahkan segala urusan aku dunia akhirat and family aku terpelihara. Cukup bahagia dah.

Dapat study overseas ni pun dah kira hadiah birthday! Alhamdulillah😢


You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe