Allah rindu aku =)

21:20:00

Photo: sedih dengan ujian? CHILL. Allah rindu pada rintihan kamu. kalau kamu tak diingatkan dengan ujian, sampai bila pun kamu tak ingat Allah. :') diuji tahap keimanan. sedangkan ramai yang terbiar dilalaikan. hanya yang terpilih sahaja antara berjuta mendapat rahmat-Nya. Syukur :')

Senyum. walaupun ujian memberati kamu. sebab ilmu kita terbatas untuk mengetahui apa sebenarnya yang bakal terjadi di sebalik ujian itu ;) adalah tu, something yang Allah dah susun untuk kamu. so, jangan risau lebih. ^^

Dari masalah pointer, sampai la masalah business.. dugaan lum pernah menyerah kalah.. tapi ia wat aku jatuh menyerah kalah dan bergantung pada takdir.
Dengan berbekalkan kesembapan mata, kemerahan hidung menahan sakit ujian bertimpa tanpa henti. Iman di dada tetap berkata Allah pemilik diri ini. Ujian yang dia beri hanya kerana ia RINDU aku!!!! Rindu aku sebagai hambanya.. Hamba yang lain jangan jeles. 
Tapi......
Aku hanya insan biasa punya rasa lemah, rasa terbeban.. 
Allah balas semuanya dengan cash sampai aku terduduk mencari DIA(allah)
Aku rasa rindu DIA, DIA pasti lagi rindu tangisan aku. DIA pasti tunngu aku. aku yakin dan penuh pasti tanpa ragu dan gentar.
DIA tak nak aku terus tersesat dalam jalan yang terang. Moga Allah terus merindui aku =')

p/s:sedih dengan ujian? CHILL. Allah rindu pada rintihan kamu. kalau kamu tak diingatkan dengan ujian, sampai bila pun kamu tak ingat Allah. :') diuji tahap keimanan. sedangkan ramai yang terbiar dilalaikan. hanya yang terpilih sahaja antara berjuta mendapat rahmat-Nya. Syukur :')

Senyum. walaupun ujian memberati kamu. sebab ilmu kita terbatas untuk mengetahui apa sebenarnya yang bakal terjadi di sebalik ujian itu ;) adalah tu, something yang Allah dah susun untuk kamu. so, jangan risau lebih. ^^

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe