CSR : Program Lambaian Mesra Unikl

12:08:00

Assalamualaikum,

Bab intro paling aku menyampah. I have no idea to start. haha memandangkan aku tak pandai create intro aku just bagi brief sikit tentang CSR ni. actually ni adalah subject yang aku perlu ambil for this semester. Dalam team aku lah perempuan tertua. oh god! but.. it never happens. Mereka layan aku seperti kami sebaya. Mereka (golongan remaja berumur 19-21) dan aku (berumur 22). Tak jauh beza pun. Mihmih. Nak dijadikan cerita our project perlu la buat khidmat masyarakat. Memang favorite aku lah berjumpa orang ramai. sigh! Our team members seramai 37 orang dan aku adalah naib president for this team.Riak benar bunyinya.

Group aku ni super happening, aku belum pernah handle pogram sebegini sporting. President aku underage tapi aku memang salute and respect dia. Dalam group aku ni ada pelbagai karakter yang mostly insyallah aku kenal dan paham. Rasa bersyukur tak terhingga dapat team macam ni. memang supportive habis. #muahciked

Tak de intro tapi aku dah habiskan dua perenggan brief tentang group. Aisey!. Berbalik pada program.. Kiteorang memilih aktiviti bermasyarakat di kampung. Tak jauh mana pun, tapi memori tu tak boleh dibayar.


Dalam team aku lelaki tak ramai, tapi mereka cukup kuat menjayakan projek. Aku bagi task apa pun mereka boleh selesaikan even serba kekurangan. Benda yang paling aku tak boleh lupa, aku peruntukan Rm5 je untuk mereka hasilkan kain rentang.Proud of you guys.


This our president, kurus je orangnya. Humble gila orangnya, dia paling banyak bantu aku dalam segala hal, aku kan pemalas. So president aku ni la yang banyak turun naik jumpa dean bagai. Thanks a lot president. hahaha

 







 The rest cuma gambar sekitar aktiviti, aku paling sayang paling care paling segala paling untuk group ni. Mereka ajar aku lebih dari apa yang aku nak. Erti persahabatan , dan yang paling aku touch mereka wujudkan budaya respect even our president kecil molek. During presentation report mereka support barisan ahli yang lain, backup our team. Sedih gila bila ingat program ni sudah berada di penghujungnya.

Actually aku tulis cerita ni, bukan nak share tentang program just aku tak nak lupa event penting dalam hidup. Arrgghhh pinjam bahu korangg.. I will miss our moment. Next project : Garden of Love.



" memory was begin, after big smile"

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe