I believe

11:04:00

Salam..

Masa type entry ni perasaan percaya ke tak. Ye ke apa yang aku dengar..

Ayah : bulan 5 taun depan, ayh nak g umrah. Nak ikut?
(serius ke, tp muka tenang lg)
Me : mana ada duit. Kalau setakat wat pasport mampu la.
Ayah : buat la pasport dlu.. Kumpul duit dari sekarang. Tp kalau dapat uni pegi dulu.
Me : tengoklah rezeki sebelah mana.

  Dalam bilik temenung kejap pikir balik tawaran tu.. Pernah kot aku wish.. Zaman dulu-dulu kan pernah tulis dlm diari ke biodata kt buku kengkawan.

Impian :
1. umur 21 nak tunaikan umrah.
2. Nak ada title dr hjh nur amira bt hj aslar.
3. Nak jadi lecturer.
4. Nak study oversea

  Dan aku pernah kot share kat entry laen tentang lintasan hati. Suami penulis buku roza. Tajuk buku aku lupa.. Try la engkorang search kat entry lama aku. Dia pernah cakap allah maha mendengar even hanya lintasan hati. Time ceramah tu aku punya beria nangis dan berharap allah dengar lintasan hati aku. Tapi sebaik amal adalah berdoa. (apa aku doa rahsia .. Hahaha)

  Yang aku nak memperjelaskn kat sini. Berdoalah dan mohon kepada allah. Cepat atau lambat. Pasti ia makbulkan. Tanggungkawab kita berusaha,iktihar dan berdoa. Yakin allah maha mendengar.

Wassalam

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe