Selamat Dunia dan Akhirat

02:14:00

As-salam,


" Dan kesejahteraan semoga dilimpahkan kepadaku,
pada hari aku dilahirkan,
pada hari aku meninggal,
dan pada hari aku dibangkitkan"

                                                               33:19| Maryam

The best wishes ever, 
Allahu.
     Aku selalu tunggu orang yang pertama wish aku tiap kali 27.09.++++ tepat jam 12.00a.m, aku tau korang pun macam aku. Hari paling bahagia ye dak, lagi kalau ada party.. potong donat, makan slice cake pun dah kira besar rahmat. 
Tapi..
     Ada yang lebih awal mendoakan kita, wish kita sebelum kita lahir lagi. Kedatangan kita dialu-alukan di muka bumi. Ucapan yang mendoakan kita dari awal kejadian hingga hari kebangkitan. Ya allah aku baru sedar. Ya Rabb pelihara aku sepertimana janjiMu..

Adapun cerita paling indah, indah lagi jika kenal penciptaMU.


You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe