HATIKU DI KINABALU =')

01:05:00

Bismillah,
Salam sayang pada semua readers rara and pada follower baru thanks sudi follow blog kerdil rara.. hahah 'ambil yang bermanfaat yang tak tinggalkan ya' ikhlas dari penulis kurus tinggi ni.

Bulan Mei nie bukn bulan yang rara boleh dok rilex tenang-tenang. rara tengah bejuang sehabisan,bermati-matian, bertungkus lumus ,lemas berlemasan dengan final examination. huh. tapi tue semua monolog dan cita-cita rara sahaja yang berlakunya hah! rara sebok imbau kenangan lalu, teringat kengkawan lama yang enak bergembira. Rara tak pernah bosan dengan mereka. diaorang ni macam cikedis yang enak dimakan! sweet,masam,pedas,pahit semua ada.. merekalah pengubat hati rara,peneman dodoi rara, mereka king dalam hati rara.

Diaorang dimana? semua berjaya melanjutkan pelajaran. Alhamdulillah. Kiteorang nie, thanks to Allah bila hati dah jauh dengan mereka, Allah get close kami dengan ujian Maha hebat. hidup sunah senang bersama. Dari kisah kehilangan seorang ayah, emak, atuk , kegagalan di kolej dan diberi kegembiraan bila ada yang telah jumpe tulang rusuk sebenar, yang dapat award macam-macam, yang enjoy dengan life sekarang.. Semua ada onak duri yang melintang menegak yang perlu ditempuhi. Tiada lagi airmata yang menitis kerana keseorangan. Allah Maha Pengasih, Rara rasa ukhwah yang terbina atas kasih sayang Allah ini sangat bernilai.

Dalam hidup ni, bukan selalu langit cerahkan? Rara juga human too yang melakukan kesilapan, yang selalu alpa, dan selfish juga. rara sedar. Tapi kengkawan rara ni.. jatuh bangun rara semua mereka care event jauh di mata. Hadiah istimewa aku buat korang aku rasa  | KAD KAWIN | yang kita boleh reunion , gather sesama. serius beb aku rindu korang gelak, korang makan tumpah-tumpah korang bahan orang lain.. and the most important korang punye advise yang superb giler! dan tak masuk akal tapi boleh buat rara senyum..

TINGGI-TINGGI GUNUNG KINABALU
TINGGI LAGI SAYANG SAMA KAMU
UJUNG-UJUNG KINABALU
LIHAT DARI JAUH HATI SAYA RINDU

1. Percayalah korang sweetheart hati aku
2. Bestfriend forever
3. All the best and Allah always with us
4. Aku rindu korang. sob.sob


ADAM- MITEC MAS. AIRLINE


AKID


AIN- UMT, MIRUL , CIK BEE- POLISAS , SAFA- SARAWAK


AMY


ZAINOOR- UIA




IEWAN

Ain aku rindu ko.. bee aq harap mengaharap aku dapat lukis lebah kat apam nie, tanda ingatan aku kat kau =D

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe