be to be a princess?

21:27:00

Assalammualaikum, salam kegumbiraan di kala malam menjelma. chewah!

Haish kalau lah aku boleh merakamkan suasana sekarang, kini, saat ini, detik ini dan yang sekininya aku dah buat dah. Tapi aku gagal berkongsi ke'real'an kegairahan coursemateku 'be to be a princess' sweet. semua orang dok belek-belek baju pwincess masing-masing , kasut cindelella kawan-kawan  dan seangkatannya. semua rasa eksited yang sangat extream untuk meraikkan event terakhir sepanjang menuntut di KPM .

Macam-macam ragam dan gaya mereka pertontonkan. gembira benar. semua dah bincang dari hujung rambut hingga hujung kaki. wah!!!! tak sabar tunggu hari tersebut, even aku yakin aku paling tak cantik, rasa rendah diri sangat dengan berbekalkan baju pinjam setelah anganku musnah. hahhah 'kita merancang allah yang menentukan'.

aku pung tak dapat nak menghadiahkan teaser pape sebagai pemanis entry kali ni. hope you all bersabar untuk tunggu detik 1.11.2012.. 'be to be a princess'

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe