Baju kurung

22:45:00

Salam,

Before rasa terlambat sangat wish 'Happy Graduation' so aku amik kesempatan ni wish sekali. Aku jengah kat facebook ramai yang tengah busy buat preparation untuk hari bersejarah. Convo pun bersejarah ape. So dalam kelam kabut korang buat persiapan ce jengah Butik Hijrah Couture. Aku yang terhasut dengan kata-kata manis fatin liyana termasuk testimoni baju cecepat search butik ni. Finally!

 


Aku pun meleburkan duit aku dengan membeli sepasang baju kurung pahang kain tenun. Actually susah sikit nak dapatkan kurung berpesak di kedai. Kalau ada pun tak mengikut citerasa. Pempuan memang cerewet. hahahah. Bab harga bagi aku ia berpatutan dengan kualiti. Hijrah couture ni banyak provide baju kurung patern lama or classic tapi digandingkan dengan jenis kain terbaru di pasaran. Sesuai la untuk majlis formal, buat pergi kelas atau celebrate event bertema sopan. hahaha .

For those yang nak beli direct di kedai dan nak lihat sendiri kualiti kain, boleh lah mengunjungi Butik Fz Hijrah di  Lot 146, Tingkat 1, Kompleks PKNS Shah Alam. Bagi yang rasa jauh sangat nak beli baju kurung sampai kena jejak Shah Alam, korang boleh beli online. Jangan risau Hijrah Couture ada website tersendiri dan beberapa agent.


Website :


Facebook :

Agent :

*Happy shopping and happy graduation*

You Might Also Like

0 readers

thanks sweetheart

Subscribe